bij mijn weten, als je uit zaad kweekt maakt die lv niet zoveel uit zolang hij maar niet te hoog is, dacht ik
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kurk`s eerste indoor ervaring - 3x Autoflower - Ronde 0
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Welke potgrond heb je gebruikt? En zuur je af?
Je LV omhoog krijgen zou ook al veel helpen, zet desnoods wat schoteltjes met water in de tent (oppassen met de stroomdraden!).
Je bladeren hebben eigenlijk nog maar hele tere wortels en niet erg veel blad, en met zo'n lage LV moeten ze veeeeeels te hard werken.Stap voor stap geraken we er wel.
- Likes 1
Comment
-
filedata/fetch?id=1495912&d=1588019092&type=thumb
Nog wat plaatjes:
NLA
filedata/fetch?id=1495914&d=1588019095&type=thumb
RGA
filedata/fetch?id=1495913&d=1588019093&type=thumb
SSA
filedata/fetch?id=1495915&d=1588019151&type=thumb
van links naar rechts op de foto samen
filedata/fetch?id=1495916&d=1588019151&type=thumb
Grtz KurkYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.Last edited by kurkentrekker; 27 April 2020, 22:31.Ignorance is bliss
- Likes 1
Comment
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 7 photos.Ignorance is bliss
Comment
-
Thx, ja, behalve de overvoeding. Dit moet ik toch beter onder controle zien te krijgen, bijna elke kweek heb ik het wel eens vlaggen en kom ik verbrande puntjes tegen.
-
Voor zover heb kunnen lezen geven de meeste kwekers hier aan dat AF'jes niet zo veel voeding vragen. Dus als je gewoon bijvoorbeeld 25% van de aanbevolen hoeveelheid van het voedingsschema van BioNova aan houdt dan moet dat toch wel bijna goed komen? Kun je altijd nog omhoog als het vroegtijdig herfstig wordt in de tent.
-
Inderdaad, ik heb de laatste jaren enkel AF's gekweekt, wel enkel buiten. In volle grond is het altijd anders natuurlijk... Ik geef zeker in een vroeg stadium nooit te veel voeding, maar ik had extra grond (lightmix) in de potten gedaan, die ook een beetje voeding bevat, en dan nog een keert extra gegeven, 1/4 van de aanbevolen hoeveelheid, maar dan nog was het teveel. Dus nu enkel even regenwater tot er tekorten komen. Wel ga ik PK 13+14 bijgeven om de bloei te faciliteren.
-
-
Ignorance is bliss
Comment
-
Vanmorgen nog eens gaan kijken, de dames leken de water en voedingsbeurt van gisteren wel te smaken. Alle planten richten de blaadjes toch ietwat naar boven, toch een goed teken in mijn ogen. Vanavond weer wat kraantjeswater, morgen de overschot van de voeding.
Van links naar rechts: NLA - RGA - SSA
IMG_3301.JPG IMG_3300.JPG IMG_3299.JPG IMG_3298.JPG
Grtz KurkAttached FilesIgnorance is bliss
Comment
-
IMG_3302.JPG IMG_3303.JPG IMG_3309.JPG
RGA
IMG_3304.JPG IMG_3308.JPG
SSA
IMG_3305.JPG IMG_3306.JPG IMG_3307.JPG
IMG_3310.JPG
Comment
-
IMG_3340.JPG IMG_3337.JPG IMG_3339.JPG
RGA
IMG_3334.JPG IMG_3335.JPG IMG_3336.JPG
SSA
IMG_3332.JPG IMG_3330.JPG IMG_3331.JPG image_360049.jpg
Allen tesamen:
IMG_3353.JPG
Grtz KurkLast edited by kurkentrekker; 3 May 2020, 21:02.Ignorance is bliss
Comment
-
Ignorance is bliss
Comment
-
Comment
-
Thx man, inderdaad, dit is ook maar een halve ronde, vooral om de lamp en de omstandigheden binnen te leren kennen. Klopt dat Afjes niet al te veel extra nodig hebben en dat ze voornamelijk zichzelf grootbrengen, ik probeer hier en daar en al doende leren we bij
Ik heb me zeker niet aan het schema gehouden, daar die aangegeven hoeveelheden veel te veel zijn. Hier en daar een 0,1 - 0,2ml - 0,3ml Max 1/4 -1/2e van de aanbevolen hoeveelheid. Maar ze hebben inderdaad niet te veel nodig, ik laat ze rustig verder doen. Komt goed!
-
-
IMG_3378.JPG
RGA
IMG_3376.JPG IMG_3375.JPG
SSA
IMG_3373.JPG IMG_3374.JPG IMG_3382.JPG IMG_3372.JPG IMG_3381.JPG
Kiemlingen
IMG_3380.JPG
Comment
-
Hier zijn we weer!
De dames stonden vandaag echt droog bij, blaadjes hangen naar beneden van de Northern Light en de Gorilla. Heb ze 150-200ml regenwater meegegeven. Ook moet ik schaaltjes halen om langs onder water te kunnen geven. De PH en EC meter morgenvroeg ook eens ijken en zien wat de waardes zijn.
Nog wat foto's:
NLA
IMG_3385.JPG
RGA
IMG_3384.JPG
SSA
IMG_3383.JPG
Grtz KurkIgnorance is bliss
Comment
-
Wel interessant , je gaat ze nog verder laten afbloeien buiten dan? Wil veel bijleren over autoflowers ook , mijn experimentjes zijn niet zo geslaagd voorlopig. Gaat dit goed qua lichturen dan? Ik heb nu eentje in een klein potje op 12/12 , gedoemd om te mislukken eigenlijk.Ganja always does the trick.
Comment
-
Mijn ervaringen met Afjes buiten in volle grond zijn heel goed geweest de laatste jaren, maar de eerste weken zijn altijd het lastigste en cruciaal, zeker vroeg op het jaar. Ik heb ook jonge katten en die spelen wel eens graag met zon klein plantje in de grond, heb ik vorig jaar gemerkt! Ik laat ze nog een weekje groeien en dan de serre in. Misschien niet allen in de serre, maar 4 plaatsen zijn al gereserveerd. Aparte topic als ze naar buiten gaan!
-
Comment